9 jul 2012

MAYBELLINE | EYESTUDIO COLOR TATTOO 24HRS


Lang verwacht en eindelijk ook beschikbaar in België is de Eyestudio Color Tattoo 24Hrs oogschaduw van make up merk Maybelline. Deze semi permanente oogschaduws zijn immens populair in het buitenland. Dus mijn geluk kon niet op, toen ik vernam dat deze sedert juni te koop zijn bij ons.

Mocht je nog niet gehoord hebben van de Color Tattoo's dan leg ik je graag uit wat deze nieuwigheid inhoudt. Voornamelijk de formule is bijzonder. De crèmige textuur van de oogschaduw zorgt voor een fijn aanvoelend product dat tevens zorgt voor een eenvoudige applicatie. Voelt niet plakkerig aan, en lijkt alsof het één geheel is met je ooglid. De houdbaarheid is goed, want het weerstaat water en wrijving. Wat wil je nog meer buiten intensheid en een leuk kleurtje? Vandaar ook de naam Color Tattoo, aangezien de kleur houdt als een tattoo.

Mijn interesse is behoorlijk groot! En ik wil maar al te graag de proef op de som nemen om te weten te komen of deze Eyestudio Color Tattoo 24Hrs nu ook werkelijk doen wat ze beloven.

Verkrijgbaar in 6 kleuren: Etern Gold, Turquoise Forever, On and On Bronze, Permanent Taupe, Infinite White en Immortal Charcoal. Prijs per stuk 9.99 euro.

Ga jij deze zomer voor een tijdelijke oogschaduw tattoo?

4 opmerkingen: