18 jul 2012

BIGUINE | LOOK SOLAIRE

Afgelopen weekend spotte ik bij de Inno de nieuwe zomer collectie van Biguine. Solaire is een typische zomer look met veel warme aarde tinten. Denk maar aan grote bronzers, waterproof mascara, een goude oogmake up en glossy lippen.

En voor de liefhebbers heeft Biguine nu tijdelijk een zwarte crackle nagellak die je eventueel kan combineren met een bruine nagellak en een topcoat.

Ik kocht het limited edition oogschaduw palet Golden Code  en een lip crayon Corail Chic. Dit is niet mijn eerste kennismaking met het make up merk. Vanuit het verleden weet ik dat de pigmentatie van de oogschaduw uitstekend is. En dan vind ik het altijd leuk als ze met iets limited edition op de markt komen. Ik heb nu eenmaal een zwak voor tijdelijke collecties.



Zoals je ziet mooi gepigmenteerde kleuren. Alle kleuren zijn erg zacht van textuur behalve de mat zwarte kleur. Deze is een tikkeltje aan de droge kant. Maar dat is nu eenmaal eigen aan een matte oogschaduw. Daardoor kan hij iets moeilijker zijn om mee te werken.

Eveneens de lip crayon is limited edition. Koraal blijft ook dit seizoen een topper. De kleur Corail Chic bevat een fijne gouden glitter. Af en toe voel je een glittertje zodra je de lippen over elkaar wrijft. Mocht dat voor jou geen probleem zijn, is dit een hele fijne lipgloss. Het is wel aan te raden een grote slijper aan te kopen, mocht je deze niet in je bezit hebben. Zodat je steeds je lip crayon kunt voorzien van een scherpe punt.


Aangezien dit een paletje is dat handig van pas komt voor allerlei feestjes. Ga je dit zeker en vast nog een keertje zien voorbij komen in een of andere look!

Biguine is verkrijgbaar bij Inno.

Oogschaduw palet 11.90 euro
Lip crayon 8.90 euro
Fijne woensdag!

14 opmerkingen:

  1. Wow super pigmentatie! Nooit gehoord van dit merk! Wil het ook wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, dat oogschaduwpallet ziet er echt prachtig uit zeg! :) Loop eigenlijk altijd dit make-uprek voorbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Biguine is echt een prachtig merk! Heb er zelf twee palletjes van met 6 kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide producten zijn erg mooi. Idd lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben aangenaam verrast door die oogschaduw, pretty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die lip crayon heeft een hele mooie kleur!
    En de gouden oogschaduw <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De lip crayon is mooi ! Ik kende het merk nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi :) ik ben fan van biguine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi oogschaduwpalet, die paarse en gouden kleur passen mooi samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig palette en de kleur van het lippotlood vind ik helemaal geweldig! Ik heb dit merk bij Lafayette gespot in Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een prachtig palette! Ik had nog nooit van dit merk gehoord, maar ik ga zeker eens een kijkje nemen in de Inno! Het is ook niet zo heel duur :)

    BeantwoordenVerwijderen