1 jun 2012

MATRIX | TOTAL RESULTS NEW REPAIR

Betaalbaar en bovendien van professionele kwaliteit zo kan je het merk Matrix zeker en vast omschrijven. Dus als jij dacht dat professionele kwaliteit van bij de kapper enkel voor rijke stinkerds was, dan moet je dringend een keertje bij een Matrix kapper binnenspringen.

Het nieuwe Total Results Repair gamma richt zich op haar dat broos, kwetsbaar en beschadigd is. Als klant zie je dof haar, zonder meer. Iets wat wij, als vrouwen, gewoon als onaanvaardbaar beschouwen. Mooi, en verzorgd haar is gewoon ontzettend mooi. Met deze lijn wordt het haar van binnenuit hersteld dankzij ceramiden.  

Meestal start ik als ik begin met het uitproberen van een nieuwe productlijn met de aankoop van een shampoo en conditioner. Om kennis te maken met de producten. Want elk merk heeft nu eenmaal zijn eigen textuur, geur, werking enzovoort. In mijn ogen twee basiselementen voor een goede haarverzorging.


 Daarnaast heeft het Total Results Repair gamma twee verzorgingsproducten om je haar extra te pamperen. Een treatment dat dieper doordringt in het haar zelf, het voedt, makkelijk doorkambaar maakt en laat glanzen! En waar ik altijd verzot op geweest ben, en nu nog ben, zijn haarsprays die als verzorging werken maar die je niet moet uitspoelen! Heerlijk! De break fix herstelt het haar, en voorkomt dat het gaat breken. Verstevigt de haarvezel dankzij de hoge concentratie ceramiden zonder het te verzwaren. Wat zijn ceramiden? Je kan het beschouwen als de bakstenen van je haar. Iets wat van nature uit aanwezig is in je haar, maar doorheen de tijd kan afzwakken, maar wat eigenlijk wel belangrijk is.




Exclusief te koop bij de Matrix kapper.

Shampoo (300ml) - 8.90 euro
Conditioner (250 ml) - 9.90 euro
Treatment (150ml) -  11.90 euro
Break Fix - 11.90 euro

Klinkt interessant, en wekt zeker mijn interesse op. Zeker geschikt voor droog, en beschadigd haar.  Klinkt alsof mijn haarpuntjes wat extra verzorging kunnen gebruiken!


3 opmerkingen: