30 jun 2012

MAC | MIJN EERSTE FACE CHART

MAC maakt regelmatig face charts met de bedoeling een bepaalde make up look uit te werken. Zodat je een beeld krijgt van hoe bijvoorbeeld bepaalde oogschaduws eruit zien. Kortom je krijgt een bepaald idee van een make up look of soms zelfs van een trend.

actie

Afgelopen donderdag maakte ik voor de eerste keer mijn eigen face chart en ik vond het super fijn om te doen. Het was leuk, je bent terwijl bezig met make up en het is bovendien ontspannend. Heerlijk! Benieuwd naar mijn creatie?



The Wall of Face Charts

Heb jij al eens een face chart gemaakt?

11 opmerkingen:

  1. Ik vond het best moeilijk! Zeker niet te onderschatten, dus ik houd het voorlopig op mijn gezicht, dat gaat wat gemakkelijker :)
    Vind jouw creatie trouwens erg mooi, zelfs je wimpers zijn goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf gedaan! zo'n face chart kan inspirerend zijn ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke face chart, de bruine smokey eyes zijn goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit gedaan maar ik vind de jouwe alvast mooi gelukt hoor! prachtige ogen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg mooi maar lijkt me niet zo simpel om te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, hij ziet er echt mooi uit! Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk niet dat het makkelijk is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit! Was leuk he? Ik vond het in ieder geval een fijne workshop!

    BeantwoordenVerwijderen