29 jun 2012

LUSH | HEERLIJKE HANDVERWENNERIJ

Afgelopen woensdag was ik voor de tweede keer aanwezig op een Lush VIP night. Ditmaal stond het in teken van citrusgeuren. Heerlijk, zeker voor de zomer. Ruikt ontzettend fris en I like it a lot! Wil je graag een keertje weten hoe zo'n Lush VIP Night eraan toe gaat, klik dan hier voor meer info.

Een bekend product voor het verzorgen van je nagelriemen is Lemony Flutter. Maar de meest voorkomende kritiek is dat je nooit zo'n groot potje op krijgt. Vandaag heb ik een super goede verwentip voor je handen. En waarbij je tevens Lemony Flutter gebruikt! Een klein beetje Lemony Flutter in combinatie met een scrub zorgt voor een exfoliatie en bovendien hydratatie! In de winkel probeerde ik het uit met the Ocean Salt, maar zelf heb ik thuis Rub,Rub,Rub. Afhankelijk van je voorkeur kan je zelf bepalen welke je gebruikt. Ocean Salt bevat een grove korrel maar voelt nadien op de huid erg voedend aan vanwege advocado olie. Terwijl Rub, Rub, Rub wat milder is van korrel, maar deze geeft niet dat laagje nadien. In principe heb je dat ook niet nodig, want Lemony Flutter is behoorlijk rijk van textuur.

Goed mengen, even de handen (laten) masseren. Besteed zeker ook de nodige aandacht aan je nagelriemen. Even afspoelen met lauw water en klaar is kees. Eventueel kan je nog een handcrème aanbrengen, maar persoonlijk hoeft dat niet voor mij. Ik ben verzot op deze simpele handverwennerij. Makkelijk en toch heerlijk!


En nog wat extra Lush nieuws! Jawel Lush gaat binnenkort ook make up verkopen! Emotional Brilliance Color Cosmetics zo gaat het noemen, en zou vanaf 21 juli in Nederland te koop zijn. Dus ik vermoed ook rond die tijd in België. Wat het precieze concept is, is me nog niet echt duidelijk, aangezien er nog vrij mysterieus over gedaan werd. Maar ik ben behoorlijk benieuwd.

Lush is enkel en alleen te koop in een Lush winkel of online.

8 opmerkingen:

  1. Lemony Flutter is een musthave hier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede tip ! Ik krijg die potjes lemony flutter ook nooit op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt fijn! Mijn lemony flutter ga ik ook nooit opkrijgen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lemony Flutter gaat niet op.. haha onzin ;-) Ik heb al een potje op en ben al halverwege het potje dat ik nu heb. Ik doe er ongeveer een jaartje mee. Gewoon blijven smeren.n

    Ik ben benieuwd naar de make-up die lush zal uitbrengen!

    BeantwoordenVerwijderen