19 jun 2012

HAUL | PRETTY POLISH BESTELLING

Onlangs bestelde ik bij de webshop Pretty Polish. Een Nederlandse webshop met een ruim assortiment aan diverse nagellak merken en bijhorende benodigdheden. Denk maar aan leuke dotting tools (die staan inmiddels op mijn verlanglijstje), nagelstickers, konad, ... . Vandaag kort een kleine review over de service en uiteraard ook een close up van mijn aankopen!
Als eerste vind ik de webshop overzichtelijk, en leuk dat alles gesorteerd staat per merk. Maakt dat je je zoektoch kunt verfijnen. Daarnaast vond je al vrij snel de nieuwste limited edition collecties terug van oa China Glaze, Orly, ... . Natuurlijk fijn als een webshop kort op de bal inspeelt. Daarnaast is de services die een webshop levert dubbel zo belangrijk. Het online shoppen is behoorlijk populair, wat maakt dat een webshop professioneel moet zijn om te kunnen voldoen aan de eisen van een klant. Ik ben niet meteen een moeilijke klant, maar het moet wel in orde zijn. Maar dat was zeker het geval. Mocht ik net als de Smaakpolitie een label van betrouwbare webshop kunnen uitreiken. Kreeg Pretty Polish.nl er zeker eentje van mij. Het pakje kwam na ongeveer een weekje wachten toe, wat oké is aangezien het vanuit Nederland verzonden werd. Je krijgt een bevestigingsmail van je order, en een mail zodra het pakje op de post gedaan wordt. Alles was zorgvuldig verpakt, en in prima staat. Standaard 8.50 euro verzending naar België is niet meteen goedkoop. Vandaar dat ik samen met Dorien bestelde om de verzendingskost te kunnen delen.

En natuurlijk niet onbelangrijk, maar wat kocht ik nu? Ik kocht enkele nail art stripers met als doel prachtige nail arts te maken. Inmiddels probeerde ik deze nail art al uit, maar ik kan je garanderen het is niet zo eenvoudig als het lijkt. Maar uiteraard ga ik verder met oefenen. De nail art stripers zijn van het merk Keancolor, en zij hebben een groot aanbod aan vele kleurtjes.

Ook China Glaze wist me weer aangenaam te verrassen met hun nieuwste collectie met allerlei hippe zomer kleuren. Surfin' for Boys is een oranje/roze kleur met een mooi shimmertje. Benieuwd hoe deze kleur uitdraait op de nagels. Ondanks dat de drang groot was om nog enkele andere kleurtjes te bestellen. Besloot ik het toch niet te doen. Nagellak blijft nu eenmaal ook niet onbeperkt goed in tijd.

Kende jij deze nagellak webshop al?


2 opmerkingen: