3 jun 2012

BOURJOIS | UPDATE WINACTIE

Vorige week kondigde ik het al aan (klik hier), dat je de volgende weken een fantastische prijs kunt winnen van Bourjois namelijk een beauty pakket twv 160 euro! De bedoeling is dat je op verschillende blogs een product van Bourjois gaat zoeken. Noteert waar je het gevonden hebt, en op het einde (als je de 16 verschillende blogs bezocht hebt) alles doormailt naar simply@simplypr.nl.

Om jullie een klein beetje op weg te helpen som ik hieronder even op, op welke blogs je al kunt gaan zoeken. Beauty Treasures komt ook nog aan de beurt, maar daarop moet je nog even wachten.

Blog 1
Blog 2
Blog 3
Blog 4

Ik geef ook zeer regelmatig via Twitter tips weg, op welke blog je moet gaan zoeken! Dus hou mijn Twitter account ook zeker in de gaten. Want zo'n mooie prijs wil je toch niet aan je neus laten voorbij gaan hé?

2 opmerkingen:

  1. Wanneer komt jouw product online te staan?
    Ik ben al helemaal bij en kan niet wachten op jouw product en ik ben benieuwd waar je het verstopt. Gr Imke

    BeantwoordenVerwijderen