24 apr 2012

SCHWARZKOPF PROFESSIONAL: BC OIL MIRACLE

In 2011 lanceerde Schwarzkopf Professional reeds de BC Oil Miracle finishing treatments. Twee innovatieve finishing treatments op basis van verzorgende eigenschappen afkomstig van kostbare oliën. Na dit unieke succes biedt BC Oil Miracle nu niet alleen een prachtige finisher aan. Het wonder gaat verder met een complete verzorgingslijn.
De BC Oil Miracle producten zijn rijk aan argan olie. Reeds jarenlang gekend als beauty musthave. Deze olie bevat onverzadigde vetzuren, het helpt de natuurlijke beschermlaag van het haar te versterken en tevens intensief te voeden. Met als resultaat haar dat prachtig glanst en soepel valt. De BC Oil Miracle producten zijn geschikt voor alle haartypes en haarstructuren. Zeker als je nood hebt aan een glanzende bos haar. De Micro Emulsion technology geeft de mogelijkheid om een grote hoeveelheid olie op te nemen zonder het haar te verzwaren.

Het gamma bestaat uit
  • BC Oil Miracle Shampoo: reinigt het haar terwijl het gevoed wordt. Zorgt voor voelbare zachtheid en glans.
  • BC Oil Miracle Spray Conditioner: een twee fase conditioner waarbij de olie fase zorgt voor glans en soepelheid, en de verzorgende fase ontklit het haar. Het haar krijgt veerkracht en vitaliteit. Werkt tevens als anti-frizz controler.
  • BC Oil Miracle Conditioner: ontwart het haar, en geeft een rijke verzorging dankzij de oliën.
  • BC Oil Miracle Treatment: herstelt het haar van binnenuit terwijl je haar gevoed wordt met argan olie. Het treatment zorgt voor een briljante glans en soepelheid.
Nog enkele foto's van de finishing treatment die reeds verkrijgbaar waren. Eentje voor normaal haar en eentje voor fijn haar met een lichtere textuur. Binnenkort mag je hier zeker een review van verwachten.


Light Finishing Treatment



De BC Oil Miracle lijn is exclusief te koop bij de Schwarzkopf Professional kapper vanaf april 2012. Klik hier om een salon bij jouw in de buurt te vinden of bel 02/2181454.

BC Oil Miracle shampoo - 14.95 euro
BC Oil Miracle spray conditioner - 15.95 euro
BC Oil Miracle  conditioner - 15.95 euro
BC Oil Miracle treatment - 18.95 euro
BC Oil Miracle finishing treatment - 18.95 euro
BC Oil Miracle finishing treatment light - 18.95 euro

Heb jij reeds kennis gemaakt met Schwarzkopf Professional?

9 opmerkingen:

  1. Ik ben echt een fan van haarolie en ben benieuwd naar je review !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook benieuwd naar je review ! Love haarolie, werkt zo fijn voor mijn haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken de producten nog niet, maar volgens mij kan dat niet slecht zijn! Ik ben fan van haarolie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de lichtste versie van de olie en vind hem erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haarolie is echt hét van het, ben benieuwd hoe jij deze vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey sweetie! You have a very beautiful blog with a lot of inspiring posts! I'd like to invite you to be my friend and follow each other:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn eerste lesje Finishing Treatment Light bíjna op. Wat een fijne spulletje en wat ruikt het lekker! Ik ben trouwens wel benieuwd geworden naar de 2-fasen spray uit deze lijn! Daar ga ik eens naar kijken (de spray van de kapper die ik gebruikte, is ook net op --_-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke flesjes! Klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen