8 apr 2012

REVIEW DEBORAH MILANO QUAD TOTAL PURPLE

Vind je het moeilijk om meerdere kleuren onderling te combineren? Hoe doe je dat nu precies? En welke kleuren passen mooi samen? Een quad (4 kleuren) biedt soelaas. Laten we even samen de nieuwste quad van Deborah Milano in de kleur Total Purple van naderbij bekijken.
Niet meteen een standaard verpakking wat we vaak gewoon zijn van een quad. Maar ik vind het alvast wel leuk bedacht. Het is eens een keertje wat anders dan al die ronde en vierkante doosjes in je collectie. Bovendien ligt het doosje praktisch in de hand.


Zelf ben ik geen big fan van applicators, maar het is fijn dat het erbij geleverd wordt. Als je onderweg bent, kan het praktisch zijn. Om even een kleine touch up te kunnen doen.

De kleuren passen mooi bij elkaar. Persoonlijk vind ik het fijn dat het merk erbij stil gestaan heeft om verschilldende finishes te combineren. Bijvoorbeeld de donkerste kleur heeft een soort satijnen glans, terwijl de highligter echt glanzend is. Het paletje geeft de mogelijkheid om verschillende looks te maken met slechts één paletje. De kleuren zien er opvallend uit in het paletje, maar eens je aan de slag ermee bent, valt het allemaal heel erg mee. Vooral de lichte kleuren hebben een goede pigmentatie. Terwijl de kleuren met de satijn glans eerder opgebouwd moeten worden om een intense kleur te bekomen. In mijn ogen een aanrader voor vrouwen die graag snoepjes kleuren op de ogen zien. Maar het aan de andere kant ook draagbaar willen houden.


Natuurlijk nog even een look, want soms zegt een look veel meer dan enkele swatches op een rijtje.

Bij deze look heb ik de donkerste kleur op het bewegend ooglid, en de lila kleur in de arcadeboog. Onder de wenkbrauw de highlighter uit het paletje.



De tweede look heb ik de highlighter op 1/3 van mijn bewegend ooglid aangebracht. En vervolgens op 2/3 de roze kleur. In de arcadeboog bracht ik de donker paarse kleur aan. Afgewerkt met een beetje highlighter onder de wenkbrauwen.




Dit paletje is te koop bij Galleria Inno en iU. Prijs per stuk 11.50 euro. Verkrijgbaar in 4 verschillende kleuren.

Fijn Paasweekend!

8 opmerkingen: