6 apr 2012

HOERA EEN EIGEN NAGELLAK LIJN VOOR UNITY COSMETICS

Het assortiment van Unity Cosmetics (UC) is deze maand uitgebreid met een eigen nagellak lijn. Leuk, het lijkt mij een mooie aanvulling op het reeds bestaande assortiment.

Nagellak

In het totaal zijn er 12 verschillende kleuren te koop. Perfect matchbaar met de lipstick kleuren of met je oogschaduw. Maar voor die dagen dat je graag eens uitpakt met een trendy kleurtje, heeft Unity Cosmetics ook enkele blauw tinten te koop. Mij lijkt Jeans (donker blauw) een hele leuke kleur!

Te koop online in de webshop Unity Cosmetics. Prijs per stuk 5.50 euro (11 ml).

5 opmerkingen:

  1. Pretty polishes! Ik ben benieuwd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Kunnen we vast binnenkort swatches van verwachten? Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien De zeegroene kleur lijkt me erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze! Ik heb door jou het merk leren kennen en ben nu ook wel benieuwd naar de lakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen