13 mrt 2012

TUTORIAL | FOUNDATION AANBRENGEN MET EEN KWAST

Inmiddels zal het wel geweten zijn dat ik op maandelijkse basis een tutorial maak met de producten van Unity Cosmetics. Deze maand heb ik een tips en tricks filmpje gemaakt over hoe je (vloeibare) foundation kunt aanbrengen met een foundation kwast. Benieuwd naar mijn tips? Bekijk dan snel de tutorial.


De producten zijn te koop via de webshop van Unity Cosmetics.

Prijzen
- foundation kwast 9 euro
- foundation primer 18 euro
- foundation 20 euro
- facial powder 20 euro

7 opmerkingen:

  1. Weer een superduidelijk filmpje. Bedankt weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd leuk om te zien hoe iemand anders z'n foundation aanbrengt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt zo'n fijne stem om naar te luisteren! :)
    Handig filmpje, ik vind fdt aanbrengen met zo'n kwast erg moeilijk. Maar nu snap ik het iets beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk filmpje! Je legt het ook heel duidelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook de foundation van Unity Cosmetics maar ik vind hem erg waterig... De staaltjes die ik toen aangevraagd had waren precies van betere kwaliteit. De inhoud van het flesje foundation blijft erg waterig, zelfs nadat ik er mee geschud heb. Heb jij dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een foundation op water basis waardoor de textuur inderdaad wat dunner is. Maar anders moet je eens een keertje contact opnemen met Sonja van Unity Cosmetics. Misschien dat er iets mis is met jouw foundation? Zelf doe ik meestal ook wel een combinatie van de foundation met het gezichtspoeder.

      Verwijderen