1 mrt 2012

SYOSS SILICONE FREE SHAMPOO & CONDITIONER

Het houdt niet op met nieuwe haarverzorgingsproducten. Zo heeft Syoss een totaal nieuw product in hun gamma namelijk een shampoo en conditioner zonder parabenen, siliconen en paraffines.
Bron afbeelding
Aangezien het claimt dat het voornamelijk geschikt is voor fijn haar, hoor ik deze nieuwe producten mijn naam heel hard roepen. Ik ben dan ook erg benieuwd wat effect deze producten op mijn haar gaan hebben. Je hoort tegenwoordig zoveel negatieve dingen over siliconen en parabenen. Inmiddels heb ik mijn mening al gevormd omtrent siliconen en parabenen in huidverzorging. Maar je moet zelf bepalen of  siliconen en parabenen als ingrediënten in je producten skipt. Maar of ik werkelijk verschil ga merken met of zonder siliconen in haarverzorging, daar ben ik wel erg benieuwd naar.

Het Color & Volume gamma richt zich op het behoudt van je kleurpigment in combinatie met volume. Terwijl de Repair & Fullness producten zorgen voor de reparatie van beschadigd haar.

Te koop vanaf heden bij de supermarkt en drogisterij voor de prijs van 4.29 euro per stuk.

1 opmerking:

  1. ik heb syoss repair en fullness vandaag gekocht , hoop dat deze shampoo en cremespoeling wel werken bij mij , heb al zoveel shampoo's uitgeprobeert , maar nog steeds niet de juiste gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen