23 mrt 2012

ONLY YOU SPRING/SUMMER COLLECTION REVIEW & SWATCHES

Only You heeft naast hun vaste nagellak kleurtjes ook een limited edition collectie. Die regelmatig gedurende het jaar zal veranderen. Hun allereerste Spring/Summer collectie bestaat uit vijf kleuren. Benieuwd welke kleuren je momenteel in de Ici Paris XL winkels mag verwachten? Kijk dan snel verder voor swatches en mijn mening over de kleurtjes.


Eerst en vooral het borsteltje. Het is breed en plat wat maakt dat je bijna in één streep je volledige nagel kan bedekken met kleur. Handig, zeker als je geen nagellak expert bent. Het borsteltje neemt tamelijk veel kleur op, dus wees een beetje voorzichtig. Anders heb je voor je het goed door hebt, veel te veel product op je nagel hangen.


De kleur Banana Split is een kanarie gele kleur die een goede kleur dekking heeft in twee laagjes. Oogt erg opaak, maar kan misschien wel een tikkeltje streperig overkomen. Naar mijn mening de moeilijkste kleur om aan te brengen om mooi egaal te krijgen.



Wasabi is een pittig groen kleurtje. Van textuur dunner dan de meeste lakjes, maar laat zich makkelijk verspreiden. Zelf bracht ik twee laagjes aan, maar om de kleur nog intenser te hebben zijn drie laagjes een aanrader. Bevat een subtiel shimmertjes.


In 2011 was de Smurfen movie al een waar succes. Miss Bikini is misschien wel geïnspireerd hierop. Want dit is echt een smurfen blauw kleurtje. Lakt fijn, en mooi egaal in twee laagjes.



Vind je de bovenste drie kleuren toch een tikkeltje te heftig voor jou? Dan is Pink Kiss misschien eerder wat voor jou. In het algemene straatbeeld zal dit eerder behoren tot een normale kleur, wat de meesten van nagellak zouden verwachten.


Acid Love is net zoals Wasabi eerder een jelly textuur. Meerdere laagjes zijn nodig om de kleur op te bouwen. Acid Love doet mij in enig opzicht denken aan Olé Caliente van Essie.


Ik kan moeilijk zeggen welke kleur mijn favoriet is, ik vind ze allemaal leuk. Ze ogen erg fris en zomers. Plus voor de prijs moet je het niet laten.

En er is meer goed nieuws, want rond Moederdag zal er een leuke giftset te koop zijn met pastel kleurtjes. Als dat niet goed klinkt!

Te koop bij Ici Paris XL. Prijs per stuk 4.95 euro (10 ml).

10 opmerkingen:

  1. super vrolijke kleurtjes ^^ en wat een mooie shimmer, vooral in die groene!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd, ik kan ook niet kiezen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lakjes! Ik kende dit merk eerlijk gezegd niet eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, geswatchetd zien ze er eigenlijk veel mooier uit dan in het flesje...maar ik heb al genoeg gelijkaardige lakjes in m'n stash waardoor ik deze skip...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lente/zomer kleurtjes! Vooral Acid Love vind ik gorgeous! De shimmer in de groene en blauwe kleur vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er altijd aanlokkelijk uit, misschien dat ik het koraal kleurtje wel wil :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke felle kleurtjes! Perfect voor de lente/zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zien er zo mooi uit, maar ik weet nooit welke te kiezen als ik eenmaal in de winkel ben :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! I love your nails ;)

    Lise X

    BeantwoordenVerwijderen