18 mrt 2012

MAAK JE KLAAR VOOR DE LENTE & WINACTIE - GESLOTEN

Tijdens de wintermaanden hebben onze lippen het vaak zwaar te verduren. Schrale lippen en droge velletjes vanwege de winterse kou. Vandaag deel ik graag mijn oppepper tips met jullie voor definitief vaarwel te zeggen tegen die droge lippen. Say hello tegen mooi verzorgende lippen, perfect om de lente mee in te duiken.

Om verlost te geraken van die velletjes, is een lipscrub essentieel. Je kan uiteraard een kant-en-klaar product kopen bij de winkel. Maar je kan ook een eigen lipscrub maken. Erg makkelijk en simpel. Je neemt een koffielepeltje kristalsuiker, gecombineerd met een paar druppeltjes olie (bijvoorbeeld olijfolie). In plaats van olie te gebruiken kan je ook honing (liefst vloeibare) gebruiken. Goed door elkaar roeren, en je kan beginnen met scrubben. Volgens mij maak je het best iedere keer opnieuw, zo moet je geen overbodig veel producten stockeren in je badkamer, en op deze manier heb je ook altijd een "verse" scrub.

Dit voorjaar hangen alle winkels vol met opvallende frisse en vrolijke kleuren. Be bright en dat mag zeker en vast ook terugkomen in je make up. Natuurlijk moet je zelf een beetje pit en durf in je hebben zitten, om te gaan voor een opvallend accent op de lippen. Beyonce geeft ons alvast het goede voorbeeld. Als je het liever naturel houdt, zijn de Gosh Soft 'n Shine Lipbalms zeker iets voor jou. Een klein beetje kleur gecombineerd met een zachte verzorging houdt je lippen zacht en soepel.

Beyonce Hot Pink Lip Trend

Ik  probeerde alvast de look van Beyonce een keertje uit. Is dit een look die jezelf ook zou dragen?




Wat heb ik gebruikt voor deze look?

* Gosh Mineral Eyeshadow Stick (waterproof) in de kleur Brown
* Gosh Mono oogschaduw in de kleur Light Brown
* Gosh eyelinerpen
* Gosh Mega Volume mascara
* Gosh Brow Kit zowel als oogschaduw als wenkbrauwpoeder gebruikt (review)
* Gosh lipstick in de kleur Tropical Pink
* Gosh Light'n Shine lipgloss nr 8 (review)

Heb jij zin om een leuk Gosh Spring beautypakket te winnen? Dat kan, meedoen is simpel. Wees creatief en origineel en creeër een eigen look met het accent op de lippen. Durf je zelf niet op de foto, geen probleem want je kan ook een collage inzenden. Maar het thema Spring & Lips moet wel duidelijk aanwezig zijn.

Meedoen kan tem maandag 26 maart 2012, de twee winnaars zullen dinsdag 27 maart 2012 bekend gemaakt worden.

Mail  je inzending naar beautytreasures@hotmail.be met vermelding winactie Spring & Lips en maak in de comments een melding dat je meedoet aan de winactie.

Extra winkans?
- Volg mij via Twitter (BTSteffi)
- Maak de winactie bekend via Facebook, Twitter, je blog, .... (linkje doormailen aub)
- Volg mij via Bloglovin' & Like het artikel

Veel succes aan de deelnemers!

9 opmerkingen:

  1. ik zou zo'n felle lipstick niet durven dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie look, de lipstick staat je geweldig! Hopelijk vind ik de tijd om mee te doen aan je leuke winactie! De Gosh Soft 'n Shine Lipbalms zijn toch uit het assortiment gehaald om een of andere reden? Gelukkig heb ik een paar op de kop weten te tikken uit de afprijsbakken want ik vind ze geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Deb, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet wist dat ze uit het assortiment zijn. Ik zal het even nog eens navragen want dat zou jammer zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige look! Iedereen die meedoet aan de winactie: Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie look heb je gehad! Veel succes met de winactie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee met je winactie:D
    ik heb de look naar je gemaild:)
    -verder volg ik je met twitter
    -ik volg je met bloglovin
    -ik heb de post geliked op bloglovin

    liefsxx Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke winactie! Mooie look ook trouwens :)
    Heb daarnet mijn look doorgestuurd en volg u op bloglovin en twitter!
    De post is bij deze ook geretweet! ;)
    Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen