31 mrt 2012

AXE NU OOK VOOR VROUWEN...

Als je aan mij vraagt wat in me opkomt als ik aan het merk AXE denk. Dan kan ik het in een paar woorden kort en bondig omschrijven. Mannen, lekkere geuren en steeds nieuwe producten. Vriendlief is dan ook al jaren trouwe gebruiker van de AXE deo's. Ik denk dat hij inmiddels alle geuren die op de markt zijn heeft uitgeprobeerd. AXE als stoer mannenmerk lanceert voor de eerste keer een vrouwengeur Anarchy for Her.
Het verleidingsspel waar AXE zo bekend mee geworden is, gaat verder. Voor de lancering van de geur Anarchy for Her is er gekozen voor een verleidelijke deo geur.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het best wel grappig vind dat AXE nu ook zijn pijlen gaat richten op vrouwen. Of het werkelijk ook een succes gaat worden durf ik niet meteen te zeggen. Het is tot op dit moment nog steeds een erg mannelijk merk. De hamvraag blijft dan ook of vrouwen de stap naar AXE gaan durven te zetten. Anarchy for Her is desondanks wel een erg vrouwelijk geurtje. Voor diegenen die een erg goede neus hebben zouden de volgende elementen wel eens kunnen herkennen: bramen, peren, bloesems, vanille en musk. Wat maakt dat deze combo leidt tot een tropisch geurtje. Ik ga alvast deze deo uitproberen. Hier mag je zeker en vast nog een review over verwachten.

Vanaf heden te koop bij de drogisterij en bij de supermarkt. Prijs per stuk voor Anarchy for Her  (deodorant bodyspray) 4.29 euro. Idem voor de Anarchy for Him geur.

Wat denk je van deze uitvinding?

8 opmerkingen:

  1. Ik heb het liefst een neutraal geurtje als deo dus deze skip ik toch maar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, ik was vandaag nog in het Kruidvat, ben er gewoon aan vergeten ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag ze al vaker voorbij komen, maar het spreekt mij toch niet zo aan. Ik denk dat ik Axe teveel aan mannen koppel en niet aan een vrouwelijk geur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind soms bij zo'n uitgesproken merken, schoenmaker blijf bij je leest...
    Axe staat voor mij aan mannelijkheid. Überlekkere geurtjes, grappige reclamecampagnes.
    Nja, ik zal er eens aan ruiken maar of ik het ga kopen. Nog geen idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben wel heel benieuwd naar de geur maar ga hem waarschijnlijk niet komen omdat ik meer van neutrale geurtjes hou als deo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vergeet steeds eens te gaan ruiken toch maar eens doen

    BeantwoordenVerwijderen