5 feb 2012

VALENTIJN TIP

Weet je totaal niet wat je voor je partner of echtgenoot moet kopen. En je wilt Valentijn ook niet zomaar de revue laten passeren. Dan is het zeker nuttig om het Rituals gamma voor heren even te bekijken.


Ice Shower 7.50 euro
Typhoon Schuimsensatie Douche 7.90 euro
Deo Cool 7.90 euro

Het kan zijn dat de Typhoon en de Deo Cool inmiddels niet meer te koop is, aangezien het assortiment men in het najaar gewijzigd is. Maar dan zal je ongetwijfeld nog een gelijkaardig product terugvinden.

Wat geef jij dit jaar aan jouw geliefde?


9 opmerkingen:

  1. Leuke tip ! De mijne wilde graag een boek hebben dus ik koop wss dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, geen idee wat te geven. Misschien een vierkante meter tegels? Haha! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu hebben ze inderdaad een nieuw gamma, dat ook heel lekker ruikt :) Toch eens kijken of ik deze nog kan vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op dit moment ben ik happy single, dus no Valentine for me... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het nieuwe gamma is inderdaad geweldig en rond Valentijn maken ze ook speciale cadeausets, lekker handig. Ik ga morgen toch ook nog even snuffelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is idd een goed idee, Rituals heeft altijd fijne producten, ook zeker voor mannen.

    BeantwoordenVerwijderen