9 feb 2012

BOBBI BROWN NEON & NUDES

Bobbi Brown vind ik een te gek merk. De ideale match als je opzoek bent naar een klassieke look met klasse. Maar de nieuwe collectie Neon & Nudes vind ik geweldig. Een kleurrijk accent met neutrale basistoetsen. Zo zou je de look, en de collectie tevens kunnen omschrijven. Doordat je het gekleurde accent op de lippen brengt, pepper je je look toch net een tikkeltje meer dan dat je gewoonlijk zou doen.




Sommige producten uit de Neon & Nudes collectie zijn limited edition, maar diverse producten worden nieuw aan het assortiment toegevoegd. Denk maar aan de lipsticks, glossen en blushes.
Ink Liner
Ultra Nude Eye Palette
Citrus - Cosmic Pink - Ultra Violet
Atomic Orange - Neon Pink - Uber Beige

Nude Pink - Nude Peach
Te koop bij de Bobbi Brown Store in Brussel (Rue A. Orts) en bij Bobbi Brown Studio Smets Premium Store (Leuvensesteenweg)

Ultra Nude Eye Palette 55.90 euro (limited edition)
Ink Liner 24.40 euro (limited edition)
Lip Color 24.40 euro
Blushes 27.50 euro
Lipgloss 23.40 euro
Cosmetic Bag 30.50 euro (limited edition)



Deze lente collectie bevalt mij wel erg. Ik ben voornamelijk benieuwd naar het oogschaduw palet en de lipglossen. Desondanks dat ik het idee heb dat het meer een jelly gloss gaat zijn.

Bevalt deze collectie jou?

8 opmerkingen:

  1. Oooh de blushes zien er goeeed uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het oogschaduwpalette en de blushes zien er zoo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze collectie ziet er prachtig uit! De ink liner, het palette en de lipsticks zijn super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, amazing collectie! Leuk om nude met neon te combineren. :D De lipglosses zijn echt gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit! Enig idee hoeveel die lipstick zal gaan kosten :) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denk dat het niet voor iedereen is weggelegd, maar aan zo'n lipgloss durf ik me toch wel wagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat de lipglossjes vergelijkbaar gaan zijn aan de lipglossjes in de felle kleuren van L'Oréal. Die hebben eerder een jelly basis waardoor de kleur alsnog vrij transparant is. Maar natuurlijk kan ik mij vergissen ;-)

      Verwijderen