20 feb 2012

BEAUTY ABC: WAT ZIJN PRIMERS & HUN VOORDELEN

Vandaag een filmpje waarin ik je meer uitleg geef wat een primer is, hoe je het aanbrengt en wat nu precies die voordelen zijn hieraan.

Primers zijn echt een geweldig goedje, waar ik helemaal verzot op ben. Ik gebruik het zelf zeer regelmatig zonder poeder of foundation. Gewoon 's morgens aangebracht over mijn dagverzorging. Dat zijdezachte gevoel is hemels. Wist je trouwens dat een siliconen primer helemaal geen negatieve bijklank moet krijgen? Want het zorgt ervoor dat je vocht extra goed vast gehouden wordt. Benieuwd naar meer? Kijk dan snel even het filmpje.


De producten zijn te koop op de webshop van Unity Cosmetics.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het altijd zo leuk om naar je te luisteren! En ik vind het ook erg tof dat je het product niet zit te verkopen, ook al heb je een samenwerking ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je in dit filmpje toelicht over het hoe en wat van primers want ik denk dat er nog veel dames/meisjes zijn die niet echt weten waarvoor een primer dient.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een heel fijn en duidelijk filmpje. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan en erg duidelijk!
    Hihi, alleen de laatst zin vond ik net wat te gemaakt "stay tuned voor het volgende filmpje hee" ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk filmpje weer! Ik gebruik ook dagelijks een primer.

    BeantwoordenVerwijderen