25 jan 2012

I WANT: CHOCOMANIA - THE BODY SHOP


The Body Shop lanceert eind januari een nieuwe collectie namelijk Chocomania. De collectie zal vermoedelijk slechts tijdelijk te koop zijn rond de periode van Valentijn.

Mijn wishlist is al gemaakt, en ik kan haast niet wachten om de producten in de winkel te gaan bekijken. Heeft iemand toevallig de producten bij The Body Shop al gespot?

Wat vind je op mijn wishlist terug?
  • Chocomania Body Butter
  • Chocomania Body Scrub
Naast dat chocolade erg lekker is, bevat het als je pure chocolade eet ook redelijk wat antioxidanten. Dus af en toe een stukje is zeker niet slecht voor de gezondheid, noch voor je huid.

Lip Butter 7 euro
Body Scrub 15 euro - 200 ml
Body Lotion 12 euro - 250 ml
Shower Cream 6 euro - 200 ml
Body Butter 15 euro - 200 ml


Heb jij ook een wislist voor deze Chocomania collectie?
 

5 opmerkingen:

  1. Mmm... looking yummie :) Die body scrub ga ik zeker eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de bodybutter al mogen testen en 1 woord: HEMELS!!! Ik ben ene moeilijke als het op choclade geuren aankomt, ze maken me gauw misselijk maar deze, deze is heaven :-) en hij hydrateert ZO goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De scrub wil ik zeker eens proberen. Lijkt me zalig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd naar deze lijn!

    BeantwoordenVerwijderen