15 dec 2011

KEULEN SHOPLOGJE

Eerder konden jullie mijn ervaringen al lezen met Keulen en zijn velen kerstmarkten. Mocht je het gemist hebben, klik dan hier. Maar uiteraard heb ik niet alleen de kerstmarkten bezocht, natuurlijk heb ik ook wat voor mezelf gekocht. De drogisterij DM was mijn ultieme oord. Kijk maar mee wat voor leuks ik bij elkaar sprokkelde. Voornamelijk dingen die ik effectief kan gebruiken. Ik kocht uitsluitend dingen/merken die niet in België te koop zijn, omdat het gewoon veel leuker is, anders kan ik ook gewoon naar het Kruidvat gaan en het daar kopen.

Als eerste deed ik een kleine voorraad in aan watjes. Het zijn niet de klassieke kleine ronde schijfjes, maar wel de grote versie. Zelf heb ik deze nog nooit eerder uitgeprobeerd, maar over dit huismerk wattenschijfjes van DM heb ik op school al veel goeds over gehoord. Bijvoorbeeld dat je ze meermaals onder het water nat kunt maken en niet uitpluizen.


Balea is eveneens een merk dat exclusief is aan DM. Deze ampulles gevuld met een vochtconcentraat maken mij wel erg benieuwd. Met de aankomende feestdagen is dit wel iets wat ik ga gebruiken zodat mijn huidje er stralend uitziet bij de feestdagen. Want een goed gehydrateerde huid ziet er gewoon prachtig uit.


Twee verschillende soorten maskertjes. Eentje met Aloë Vera (vocht) en eentje met frambozen (anti-oxidanten) en vanille.


Tot slot nog een handcrème met 5 % Urea. Ureum is een huid eigen bestanddeel. Wat betekent dat wanneer je dit aanbrengt op je handen dat het onmiddelijk opgenomen worden, want onze huid herkent dit bestanddeel. Uitermate geschikt voor de droge huid en verhoogt het vasthouden van vocht. Klinkt goed!


Voor al deze leuke producten betaalde ik minder dan 8 euro. Dus dat was zeker een goede deal. Ik ben alvast erg blij met mijn nieuwe aankopen.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben al benieuwd naar je mening over alles ! Leuke spullen allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geshopt! Ik ben benieuwd naar die concentraten!

    BeantwoordenVerwijderen