14 dec 2011

BEAUTY NIEUWS: MAYBELLINE FIT ME

Nieuw van Maybelline zijn de Fit me producten. De eerste foundation die toont wie je echt bent. Eindelijk een foundation die je huid er laat uitzien zoals het hoort. Fris, natuurlijk en waarbij de huid kan ademen. Dankzij de transparante basis en microfijne pigmenten sluit de kleur perfect aan bij je eigen huidteint. Waarbij extra aandacht geschonken wordt aan een luchtige textuur en een groot draag comfort. Ontdek ook zeker en vast de andere Fit me producten, want de lijn bestaat niet alleen uit een foundation. Maar ook uit een concealer, compact poeder en blush.


De foundation is verkrijgbaar in maar liefst 12 verschillende tinten. Zo vindt elke vrouw haar ideale match. Aansluitend hierbij zijn de compact powders verkrijgbaar in dezelfde tinten. Waardoor de foundation en compact poeder een perfect duo vormen. De Fit Me concealer verdoezelt kleine oneffenheden en zorgt voor een onberispelijk resultaat. Verkrijgbaar in zes kleuren.

Het Fit Me gamma zorgt voor zichtbaar resultaat waarbij het ideaal passend is, je eigen huidskleur schijnt nog zichtbaar door. Zorgt voor een ademende dekking wat betekent dat de producten geen was, olie of andere vulstof bevat. Die de huid afdekken als een maskertje.

Mijn interesse is alvast opgewekt, aangezien ik vooral benieuwd ben naar de dekking van deze foundation. Is dit een product dat toch een egaal effect kan opleveren? Of wat bedoelen ze nu net met de zin je eigen huidskleur schijnt nog zichtbaar door? Ik test alvast de foundation uit de Fit Me lijn voor jullie. Binnenkort mag je hierover meer verwachten.

Te koop vanaf heden bij het Kruidvat.

Fit Me vloeibare foundation 11.99 euro
Fit Me compact powder 11.99 euro
Fit Me vloeibare concealer 7.99 euro
Fit Me blush 9.99 euro

Is dit een productlijn die jou aanspreekt?

4 opmerkingen:

  1. Klinkt goed:) Ben wel erg benieuwd of het product kan waarmaken met wat ze zeggen. De prijzen daar in tegen vind ik erg mee vallen:) Mocht jij er positief over zijn en het blijkt in Nederland te koop te zijn, dan wil ik er wel eens over nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, spreekt me zeker aan! Ben benieuwd naar je review!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed :) 12 tinten is wel veel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt veelbelovend, ben ook erg benieuwd om hem te testen ! :)

    BeantwoordenVerwijderen