5 nov 2011

CATRICE BIG CITY LIFE

In eerste instantie was ik niet van plan iets te kopen uit de Catrice Big City Life collectie. Desondanks dat ik dit een geweldig leuke collectie vond (klik hier voor meer info). Maar het bleef op diverse blogs aan blogposts regenen op gebied van swatches en looks. Dat ik mijn interesse niet meer onder stoelen en banken kon steken, en gisteren naar het Kruidvat ging (lees vier verschillende filialen bezocht).


Helaas veel te laat, want de meeste producten waren al uitverkocht, her en der vond ik nog iets. In één Kruidvat was zelfs al niets meer van deze collectie te bespeuren. Maar het Berlin palet is toch wel het meest gekochte palet, want dat heb ik helaas nergens nog gevonden. Ik besloot mezelf de paletten die ik dan toch nog vond aan te schaffen.  Mijn zinnen waren  vooral gezet op het Berlin palet, maar dit was onvindbaar. En na vier filialen bezocht te hebben, heb ik mijn zoektocht gestaakt. Ben jij af en toe ook zo gek in een make up zoektocht?

New York



Londen



Sidney




Ongetwijfeld de zoveelste blogpost dat je ziet voorbij komen. Maar hey deze lovelies verdienen gewoon in de kijker te staan. En dat allemaal voor 6,99 euro. Wat zeker en vast een goede deal is. Als je ziet wat je in de plaats krijgt. Later (wellicht nog vandaag) zal er een kort impressiefilmpje online komen over deze paletten.

Mocht je zelf interesse hebben, haast je dan naar het Kruidvat. Want de kans is echt heel groot dat inmiddels de meeste producten uitverkocht zijn.


Catrice, een super leuk budget merk. Koop jij wel eens iets van Catrice?


10 opmerkingen:

  1. Hehe,ik maakte net hetzelfde mee :-) En kon in verschillende kruidvat filialen uiteindelijk toch nog 2 palletten bemachten: New York en Sydney

    Berlin staat op m'n wishlist maar helaas...
    overal uitverkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Pimpernell, ik had nooit verwacht dat de collectie in zo'n vaart verkocht zou worden! Maar blijkbaar zijn wij niet de enige make up fanaten in ons dorp :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig!! Ik laat deze collectie aan mij voorbij gaan... vind dat ik echt teveel heb.. weet gewoon niet meer waar ik wat laten moet. Tja, of ik kan ook een grotere kast kopen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ging echt meteen naar de Kruidvat en ik had overal de eerste van haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg mooi en ik snap wel dat ze gewild zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn erg mooi! Zelf heb ik allen het new york palette. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze geweldig!! Na het lezen van rewiews en swatches wilde ik voor het sydney-palette gaan. Ik ben dol op paarse, taupe oogschaduw... maar eenmaal in de winkel zag ik het sydney-palette en vond het toch te bruin/warm. Daarom voor het koelere newyork-palette gegaan. Is zooo mooi. Het lukt me alleen nog niet zo goed om met die blauwe oogschaduw een mooie ooglook te maken. Als je tips hebt.... ik heb blauwe ogen en het lijkt me gewoon erg mooi om ook eens een blauwe ooglook te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil echt Sidney ! Kan niet wachten tot ze in het filiaal in mijn stad verkrijgbaar zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Wanda, hmm interessant! Ik zal eens nadenken over een look met brooklyn bridge :D

    BeantwoordenVerwijderen