23 okt 2011

HAIR TUTORIAL | OPSTEEKKAPSEL MET VOLUME

Zoals beloofd zou ik een tutorial opnemen van mijn kapsel dat jullie eerder deze week zagen voorbij komen (klik).
Het kapsel is eenvoudig na te maken, en vraag helemaal geen geoefende hand. Enkel een beetje toupeerwerk en klaar ben jij. Geschikt voor elke gelegenheid, en voor ieder haartype.

Wat heb je nodig?
- kam
- haarspeldjes
- haarlak (ik gebruikte de Wella Pro Series hairspray Volume)
- eventueel een haaraccessoire (niet verplicht)


Als je vragen hebt, opmerkingen of suggesties. Laat het mij zeker en vast weten.

Fijne zondag!

10 opmerkingen:

  1. Wow! Je hebt echt prachtig haar Steffi! Bedankt voor deze tutorial! Het gaat er dus vooral om dat je toupeert. Ik ga het zeker proberen. Het zal er bij mij heel anders uitzien dan bij jou want ik heb geen frou (of pony zoals we in NL zeggen ;-) ).. Een vraagje.. de laatste speld/clip die jij gebruikt is gewoon een heel kleintje? Ik heb iets meer haar dus ik zal een grotere nodig hebben denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeel erg leuk, k ga hem zeker proberen! thx x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kapsel, en oh je krijgt echt wel veel volume in je haar!!
    Pretty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Deb, ja dat is echt zo'n heel klein speldje dat ik gebruik. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooi gedaan, misschien wel een idee voor de feestdagen zoals je zegt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het kapsel echt zo leuk staan, inderdaad echt voor de feestdagen, maar ook dagelijks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! Ideaal voor de feestdagen :-) Thx voor de tutorial!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag had ik een poging gewaagd.. maar nog niet helemaal geslaagd ;-) Ik kwam erachter dat je met dry shampoo (stond ook maar zielig achterin de kast) ook heel veel volume kunt creeren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Deb, leuk dat je het geprobeerd hebt! Droogshampoo is inderdaad iets wat goed helpt bij het creeren van volume! Af en toe gebruik ik het ook wel eens :d daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen