16 okt 2011

CATRICE BEAUTY NIEUWS: BIG CITY LIFE & LAS VEGAS COLLECTION

De volgende maanden mogen we het een en het ander verwachten van het budget merk Catrice. Geïnspireerd door diverse wereldsteden met elk hun eigen charme, en stijl introduceren ze de collectie Big City Life.

De Big City Life collectie bestaat uit vier make up paletten en de daarbijhorende nagellak. Waarbij telkens het make up pallet zes oogschaduws, twee blushes, een oogpotlood en een applicator bevat.

Londen

Berlijn


Sidney



New York





Doen deze make up paletten jou ook een beetje denken aan de Urban Decay Book of Shadows?

Te koop vanaf half oktober tot en met eind november bij het Kruidvat. Op = op. Palet 6,99 euro/stuk, nagellak 2,49 euro/stuk. Alles is individueel te koop.

En als deze collectie jou niet weet te bekoren, kan misschien de Welcome to Las Vegas collectie dat wel doen. Tenminste als je houdt van een tikkeltje glitter en glamour in je make up. Open de deuren alvast voor de pracht en praal, want dat is alvast wat deze Las Vegas collectie jou te bieden heeft.

Gekend om de fijne kwaliteit mag de Welcome to Las Vegas collectie vier nieuwe kleuren van nagellak voorstellen.

Alluring Night

Lovely Sinner

Drama Queen

Star of the Show
De Shimmering Powder zit in een luxe verpakking en voorziet je lichaam en gelaat van een subtiele glinstering. Leuk voor jezelf, maar misschien ook wel een fijn cadeautje.
Tijdens een avondmake up mag een vleugje fixing powder niet ontbreken. Dit zorgt ervoor dat je make up de hele avond goed blijft zitten. En wow wat een leuk design zit in deze Transparant Fixing Powder verwerkt. Hebben!
Een spannende basiskleur voorziet je lippen van een intense kleur, terwijl de metallic topcoat een glamour touch voorziet.
Let me seduce you

Welcome to the Glitz and Glamour

Lovely Sinner
De liquid liner heeft een fijne punt voor een nauwgezette applicatie en bevat gouden glanspartikels.
Drama Queen

Curtain Up

Prijzen
Valse wimpers 3,99 euro
Oogschaduwquad Curtain Up 4,99 euro
Liquid Liner 3,79 euro
Duo lipgloss 3,99 euro
Transparant Fixing Powder Fairy Dust 3,99 euro
Shimmering Powder 4,99 euro
Nagellak 2,49 euro

Te koop vanaf half november tem eind december bij het Kruidvat. Op = op.
Heb jij een product gezien dat jij heel graag wil hebben?

8 opmerkingen:

  1. Oh my, ik wil zeker wat uit de Vegas Collectie! De fixing powder zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Normaal gezien spreekt Catrice me niet zo aan, maar deze collectie vind ik best mooi. Misschien de ideale kans om Catrice eens te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK HEB JE TERUG GEVONDEN!!! Hahaha..... jeetje meid; ik was je lang kwijt....
    Ik volg verder niets van je; alleen je blog, dus wist echt niet waar je gebleven was.
    Maar gelukkig: je bent er weer :-)
    Good to be back!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is allemaal zoo moooi ! Het transparant powder wil ik zeker proberen. Ik ben benieuwd wanneer de palettes in de winkel zullen liggen, kijk er al naar uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Wanda, ooh wat fijn! Bedankt dat je even langs komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, zo'n collectie! Ben benieuwd naar de oogschaduw.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Big city collectie ziet er zoo leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij Las Vegas wil ik graag een glos en bij Big city life het pallet van New York. Aiaiai Blogs zij dus echt niet goed voor mijn budget.

    BeantwoordenVerwijderen