18 okt 2011

BEAUTY TREASURES VAN DE MAAND SEPTEMBER

Eindelijk heb ik de tijd gehad om mijn beauty schatten van de maand september even op een rijtje te zetten.


Nog kort even op een rijtje te producten die vermeld worden in het filmpje. En enkele links naar daarbij horende artikels.

Diadermine Express 3 in 1 reinigingswater
Demak Up watjes Sensitive Silk
Golden Rose Magic Color nagellak
Too Faced Shadow Insurance
MAC BlushBaby blush
Sleek Oh So Special oogschaduwpalet
Guerlain Shalimar Initial parfum
Arno Sorel Solinotes geuren

Als je vragen hebt over bepaalde producten laat het mij zeker en vast weten. De tijd vliegt als je druk bezig bent met het vertellen over je favorieten. De volgende keer probeer ik het wat beknopter te houden.

10 opmerkingen:

  1. Leuke favorieten ! Oh en ik vind het niet erg dat het filmpje zo lang duurt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zit je haar lekker volumeus! Ik denk dat ik die reisverpakking van de Ici paris remover wel ooit eens ga kopen om te testen. K heb je trouwens al gemaild i.v.m. de winactie, super! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh nog vergeten te zeggen, ik vind ook een groot verschillen tussen goedkopere watjes en die van Demak'up, gebruik al jaren die van demak'up eigenlijk :) pluizen tenminste niet zo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Valley Doll, hihi gelukkig ;-)

    @Tessa, dankje! Ik was net terug van de kapper. En ik ben ook fan van de watjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke favorieten! Ik vind de Demakup watjes oo erg fijn! Zo zacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die parfummetjes lijken me leuk. Ik heb nog cadeaubonnen van Ici Paris, dus ik denk dat ik al weet waarmee ik me ga verwennen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Wanda, je moet het zeker en vast eens een keertje gaan bekijken.Het is echt een heel bijzonder concept

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Over die eyemake-up remover van de Ici Paris hoor ik veel goeds, die wil ik ook weleens proberen als mijn oude voorraad leeg is. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen